“Veldig god mat, veldig hyggelig betjening, MEN..”

Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Senja
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Menyen er passe stor og dekker nok de aller fleste sine behov, lokal mat med både kjøtt og fisk. Maten var upåklagelig blant mitt selskap. Servitører og vertskap gjorde også en særdeles god jobb.

Jeg ble dog veldig skuffet over det jeg tror er «general manager» på stedet. Hun ba min søster, som feiret sin fem års bryllupsdag med familie, venner og to små barn amme et annet sted. Hun forbøy det, ikke på en nevneverdig hyggelig måte heller. Ikke bare er det i bakvendtland med tanke på hva mange kvinner kjemper for, det er også en total mangel av forståelse og sosial kompetanse.

Som nordlending selv så skammer jeg meg.

Takk, 463francor

Anmeldt 14. juli 2020

Hyggelige lokaler med utsikt like i havnebassenget.
Fristende meny der jeg valgte reinsdyr capriccio, boknafisk og brunostiskrem til dessert. Mitt reisefølge valgte salat med humus til forrett.
Begge forrettene smakte ypperlig, hovedretten var god men manglet dette lille ekstra. Desserten var en helt egen, og anbefalt opplevelse.
+ for god avstand mellom gjestene og svært hyggelige ansatte i serveringen.
Bordbestilling anbefales i høysesongen

1  Takk, 787mabels
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste fiskesuppe. Helt ok, men litt overkokt potet og veldig lite brød til. Hadde foretrukket suppe uten curry-vri.

Takk, 825kinek
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var 4 personer som spiste middag i restauranten. Fiskesuppa var god men jeg hadde personlig foretrukket suppen uten karri. Raviolien var god. Mitt reisefølge spiste oksekjaker til hovedrett. Vi var enige om at maten var grei, men manglet det lille ekstra. Vin til maten ble ikke servert før vi nesten var ferdig med å spise.

Takk, SolveigEspenes
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi vurderte lenge om vi skulle spise her eller ikke. For lignende steder med samme prisnivå nordover har vært en skikkelig skuffelse. Men på grunn av vind så hadde vi lite lyst til å sette igang med egen grilling ute. Og vi er veldig glad for at vi valgte å spise her, for ellers hadde vi ikke smakt brunostiskremen med karamell som er blitt en av våre beste desserter. For denne isen var unikt deilig og sammensetningen av karamell og kjeks var utrolig deilig. Middagen var også god og verdt prisen. Vi valgte ikke de dyreste rettene, men heller en forrett og middelpeisede retter som til sammen ble samme pris. Laksen var veldig bra stekt, medium minus. Gnocchien var unikt deilig og virket superfersk. Begge retter anbefales, men kan lett byttes ut med 2*brunostis!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, dorthesKS

Reisende som så på Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja, så også på

Har du vært i Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja? Del dine erfaringer!