“Skuffende opplevelse”

Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Senja
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min samboer skulle feire jubileum, og valgte å dra på denne restauranten. Vi reserverte bord i forkant, men ble plassert rett ved hovedinngangen og resepsjonen, som førte til mye trafikk rundt oss. Først fikk vi servert litt brød og smør, men ingen tallerkener å spise på, så det tok litt tid før vi fikk dette, etter å ha bedt om det. Det var rikelig med servitører på jobb denne kvelden, men likevel virket det som om lite ble gjort. Vi bestilte hjortebiff med fløtegratinerte poteter og rotgrønnsaker. Hjorten var smakfull, men potetene var dessverre iskalde. Til dessert bestilte vi crème brûlée. Denne var en stor skuffelse. Vi gav beskjed om dette etter endt måltid. Pluss for at desserten ble slettet fra regningen etter tilbakemeldingen. Alt i alt en skuffende opplevelser etter å ha kjørt en time for å komme hit.

Takk, majariks

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Fint sted men dårlig organisert og serverer først kald kakao, vi får ny når vi sier i fra men denne gangen ble det kakao uten kakao - kun varm melk med krem.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 501glennn
Anmeldt 28. juli 2020

Kommer ca 1520, blir da enig med servitør om å vente til 1600 da middagservering starter. Kjøper en pils til kona, og vi setter oss ute.
Får menyen 1545, blir etter det fullstendig oversett av servitørene, etter 45 minutt så forlater vi. Alle bordene rundt oss blir servert.
Fullstendig amatørmessig.styr unna

Takk, 15geird
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag her to dager på rad, og begge dagene var preget av litt mange småtabber.

Dag 1 tok det 45 minutter fra vi satte oss til vi hadde mat på bordet, derunder at vi ventet minst ti minutter på å få bestilt mat etter å ha brukt kanskje tre minutter på å bestemme oss. I tillegg tok det lang tid før brødet kom på bordet. Underveis pratet kelneren masse med nabobordene om helt uvesentlige ting, noe som hadde vært helt greit hvis han hadde hatt kontroll på alle bordene sine - på det tidspunktet hadde han ikke tatt bestillingen vår.
Videre var barneporsjonen av spaghetti bolognese så knapp på pasta at den var oppspist etter ca seks munnfuller for en åtteåring.
Maten var derimot meget god; ravioli, boknafisk og kylling, med unntak av litt enkel potetmos til kyllingen.

Dag 2: de var tomme for kylling, noe som er litt vesentlig med en litt kort barnemeny. Hadde vært smart å informere om da vi fikk menyene, i stedet for etter at barna hadde bestemt seg for kylling. Men barna fikk maten raskt, som selvsagt er bra, men litt kjedelig at de voksne ikke fikk mat før barna var ferdigspist og vel så det. Og selv om biffkjakene og reinsdyret var velsmakende, var det noen enkle forbedringspunkter som kunne løftet det enda mer. Biffkjakene var akkompagnert av en veldig sparsommelig dæsj søtpotetmos og en saus proppfull av hele pepperkorn som fullstendig overdøvde smaken fra resten av retten. Reinsdyret var litt hurtig anrettet, med lite saus, understekte grønnsaker og litt slurvent stekt - for hardt stekt ytterst og hakket rødt i midten.

Alt dette kan meget mulig være i hvert fall delvis grunnet korona-situasjonen, derunder at bemanningen har vært krevende å vurdere under stadig endring av retningslinjer og usikkerhet rundt besøkstall. Men de burde være veldig lett å fikse på, så jeg håper at gjengen på Hamn leser denne slik at de neste gjestene får en enda bedre opplevelse av et flott sted!

1  Takk, solhell
Anmeldt 14. juli 2020

Hyggelige lokaler med utsikt like i havnebassenget.
Fristende meny der jeg valgte reinsdyr capriccio, boknafisk og brunostiskrem til dessert. Mitt reisefølge valgte salat med humus til forrett.
Begge forrettene smakte ypperlig, hovedretten var god men manglet dette lille ekstra. Desserten var en helt egen, og anbefalt opplevelse.
+ for god avstand mellom gjestene og svært hyggelige ansatte i serveringen.
Bordbestilling anbefales i høysesongen

1  Takk, 787mabels

Reisende som så på Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja, så også på

Har du vært i Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja? Del dine erfaringer!