“Skuffende opplevelse”

Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Senja
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre en skuffende opplevelse. Det tok lang tid før vi fikk bestilt og kelneren hadde lite å si om rettene. Det kom brød til bordet, men ingen side tallerken. Vi hadde bestilt fiskesuppe og reinsdyr carpaccio, ingen av delene var gode. Fiskesuppa var spesielt dårlig. Til hovedrett kveite og and. Måltidet var veldig dårlig sammensatt med en lite passende sammensetning av smaker. Beste delen var potetmosen. Anden var tørr og lite smakelig. Prisen var stiv så da blir også forventningen høyere. Til å være et flott sted så er det synd at restauranten er så dårlig. Anbefales ikke til andre.

Takk, 599annt

Anmeldt 25. juli 2021

Hamn i Senja er en opplevelse, men restaurantmaten er noe av det dårligste jeg har spist! Dårlige smaksopplevelser hovedsakelig, servicen var god. Og siden prisen var såpass stiv - kr 370 for boknafisk (som absolutt ikke var bokna) med en sjysaus til som ikke smakte i det hele tatt, og 330 for hjortesteik, der både kjøtt og saus ikke var noe særlig, så ble man nokså skuffet. Og andre jeg kjenner har den samme opplevelsen. Her virker det som eierne ikke har noe stolthet knyttet til hva de serverer, bare de får godt betalt!

Takk, E880ZTannes
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ble en skuffende opplevelseForventer en kremet fiskesuppe og ikke vann samt mat uten ben til denne prisenkan hende de kaller det kremet men det er da feiltolkning av suppen

Takk, einaro459
Anmeldt 14. juli 2021

Hyggelig betjening, super kveite og stooor (og veldig god) brownies. Vi kommer tilbake! Fin gjestebrygge

Takk, 393knuto
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min samboer skulle feire jubileum, og valgte å dra på denne restauranten. Vi reserverte bord i forkant, men ble plassert rett ved hovedinngangen og resepsjonen, som førte til mye trafikk rundt oss. Først fikk vi servert litt brød og smør, men ingen tallerkener å spise på, så det tok litt tid før vi fikk dette, etter å ha bedt om det. Det var rikelig med servitører på jobb denne kvelden, men likevel virket det som om lite ble gjort. Vi bestilte hjortebiff med fløtegratinerte poteter og rotgrønnsaker. Hjorten var smakfull, men potetene var dessverre iskalde. Til dessert bestilte vi crème brûlée. Denne var en stor skuffelse. Vi gav beskjed om dette etter endt måltid. Pluss for at desserten ble slettet fra regningen etter tilbakemeldingen. Alt i alt en skuffende opplevelser etter å ha kjørt en time for å komme hit.

Takk, majariks

Reisende som så på Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja, så også på

Har du vært i Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja? Del dine erfaringer!