“Magisk aften!”

Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Senja
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Var her sammen med et vennepar og feira 10 års bryllupsdag. Fabelaktig service og full oppvartning! Spiste både forrett, hovedrett og dessert, og all mat og vin var helt fortreffelig! Vår servitør Riccardo var magisk, og vet virkelig hva han holder på med!

Takk, Hardware72

Anmeldt 28. juli 2021

Maten var helt grei, bortsett fra at én i følget fikk beinfrossen tzatziki til kyllingen og litt varierende kvalitet på blåskjellene. Servicen var elendig! Servitør kom bort og spurte om vi ville betale FØR vi hadde fått maten. Nabobordet som bestilte etter oss fikk maten før oss. Noen fikk ikke brød og bestikk (glutenfritt brød, som ble etterlyst etter en stund, kom ikke i det hele tatt). Måtte gå på leting etter barnestol. Kom aldri og spurte om vi trengte noe. Når vi var ferdige kom det aldri noen så vi fikk bedt om regninga. Gikk til slutt inn og betalte. Anbefales på ingen måte.

Takk, lenen369
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre en skuffende opplevelse. Det tok lang tid før vi fikk bestilt og kelneren hadde lite å si om rettene. Det kom brød til bordet, men ingen side tallerken. Vi hadde bestilt fiskesuppe og reinsdyr carpaccio, ingen av delene var gode. Fiskesuppa var spesielt dårlig. Til hovedrett kveite og and. Måltidet var veldig dårlig sammensatt med en lite passende sammensetning av smaker. Beste delen var potetmosen. Anden var tørr og lite smakelig. Prisen var stiv så da blir også forventningen høyere. Til å være et flott sted så er det synd at restauranten er så dårlig. Anbefales ikke til andre.

Takk, 599annt
Anmeldt 25. juli 2021

Hamn i Senja er en opplevelse, men restaurantmaten er noe av det dårligste jeg har spist! Dårlige smaksopplevelser hovedsakelig, servicen var god. Og siden prisen var såpass stiv - kr 370 for boknafisk (som absolutt ikke var bokna) med en sjysaus til som ikke smakte i det hele tatt, og 330 for hjortesteik, der både kjøtt og saus ikke var noe særlig, så ble man nokså skuffet. Og andre jeg kjenner har den samme opplevelsen. Her virker det som eierne ikke har noe stolthet knyttet til hva de serverer, bare de får godt betalt!

Takk, E880ZTannes
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ble en skuffende opplevelseForventer en kremet fiskesuppe og ikke vann samt mat uten ben til denne prisenkan hende de kaller det kremet men det er da feiltolkning av suppen

Takk, einaro459

Reisende som så på Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja, så også på

Har du vært i Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja? Del dine erfaringer!