“Bra”

Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Senja
Anmeldt 13. august 2021

Tusen takk vært 200 var besøk overnattt jeg synes godt har gode mat ser liker bra håpe jeg kommer en dag

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 886mildrida

Anmeldt 7. august 2021

Vi fikk et bord i lobbyen, og følte oss forsømt og alene. Måtte be om å få bestille ,be om vann,brød( til fiskesuppen,vi fikk smør!)Tok veldig lang tid mellom å få bestillt,og mellom forrett og hovedrett.Servitørene glemte oss stadig .Maten var ok men ikke mer enn det.
Totalt var det skuffende.

Takk, wihs
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi har hatt en strålende kveld i Havnn på Senja. Nydelig mat og fortreffelig vin, anbefalt av vår svært så trivelige servitør, Riccardo. De vakre omgivelsene på Hamn er jo dessuten en grunn alene til å komme hit. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, PJOTromss_Norway
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Var her sammen med et vennepar og feira 10 års bryllupsdag. Fabelaktig service og full oppvartning! Spiste både forrett, hovedrett og dessert, og all mat og vin var helt fortreffelig! Vår servitør Riccardo var magisk, og vet virkelig hva han holder på med!

Takk, Hardware72
Anmeldt 28. juli 2021

Maten var helt grei, bortsett fra at én i følget fikk beinfrossen tzatziki til kyllingen og litt varierende kvalitet på blåskjellene. Servicen var elendig! Servitør kom bort og spurte om vi ville betale FØR vi hadde fått maten. Nabobordet som bestilte etter oss fikk maten før oss. Noen fikk ikke brød og bestikk (glutenfritt brød, som ble etterlyst etter en stund, kom ikke i det hele tatt). Måtte gå på leting etter barnestol. Kom aldri og spurte om vi trengte noe. Når vi var ferdige kom det aldri noen så vi fikk bedt om regninga. Gikk til slutt inn og betalte. Anbefales på ingen måte.

Takk, lenen369

Reisende som så på Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja, så også på

Har du vært i Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja? Del dine erfaringer!