7-Day Self-Drive-Tour Senja Island from Tromsø - Nature & Culture Holiday

fra
USD 1 833,03
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bergsbotn på
fra USD 1 833,03
Anmeldt 18. juni 2021

Utsikten kan ikke bli bedre enn her, men jeg synes det var veldig spesiell oppbygging av selve utsiktspunktet og jeg savnet et toalett på stedet.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Flott utsikt, men litt lite parkeringsmuligheter. Spesielt fint i ettermiddagssol og ved synlig Nordlys. Ca en times kjøring fra Finnsnes, og ganske lav veistandard siste halvtimen.

Dato for opplevelse: april 2021
2  Takk, A803ABthomasg
Anmeldt 7. november 2020

En naturlig stopp på den nasjonale turistveien på Senja. Statens vegvesen har flere steder på øya lagt til rette for flere muligheter for en naturlig stopp med spektakulære byggverk langs veien.
Det er absolutt å anbefale å kjøre denne veien og stoppe opp der det er tilrettelagt.

Dato for opplevelse: november 2020
1  Takk, Per B
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt og morsomt design. Vi stoppet for foto og et liten niste som vi hadde med.
Selv med grått vær var utsikten vakker

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, SjoegrenTours
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Så utrolig fint at det er blitt laget ett utkikkspunkt og ett naturlig sted å stoppe i noen minutter. Det er litt trekkfullt her, så kanskje ikke noe lunsj- eller middagssted, men fin utsikt. Noen kamper om parkeringsplassene til tider, men er det plass når du kjører forbi så er det fint å stoppe, men å kjøre tilbake hvis det ikke var plass trenger du ikke for det er mange fine steder å titte videre på din vei!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, dorthesKS