Stilig plass

Dro bort på tidligkvelden en regnværsdag ilage fruen og vi ble mektig imponert av plassen😊Fekk... les mer

Anmeldt i går
einaro459
Nordland, Norge
Vakker solnedgang herfra

Anmeldt 29. juni 2020
dorthesKS
Oslo, Norge

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Kan anbefale alle å ta en tur for å se solnedgangen her. Det var mye ledig på den lille parkeringsplassen alle gangene vi kjørte bortom. Ta med litt mat og ta en av dagens måltider er også veldig passende her, mye fjell og boltre seg på i forhold til stranden bortenfor.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Nydelige svaberg over et stort område, med Djevelens tanngard rett imot. Perfekt for en liten pause, soling, piknikk eller overnatting for den saks skyld.

Tilrettelagt med toaletter og grill.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 468rikker
Anmeldt 8. juni 2020

Djevelens tanngard i bakgrunnen og det store beløp som de to wc i Ersfjord kostet,er et besøk verdt.Dette er Milliondassen,og noen km lengere inn i enden av Ersfjord ligger Gulldassen.
God parkering og tilrettelagt for bevegelseshemmede helt til stranden.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Knut R
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Tungeneset er godt opparbeidet utkikkspunkt, og fantastisk fotoplass i godt vær. Ordentlig avkjøring, med offentlig toaletter med god standard. Gangvei ned til bergene, også for rulletolbrukere. Da vi var der fikk vi også en artig oppvisning av 2 stk sprettne og lekne røyskatter som løp rundt på bergene like ved oss.

Nede ved bergene er det mange fine fotosteder for å få fine bilder av Okshornene i bakgrunnen. Kan være lurt å fortsette lengre ut på bergene for å få bedre fotomotiv.

Man kan være veldig heldig å få stedet helt alene, og man kan være uheldig å komme dit mens busslass med turister er innom der. Bør ta seg god tid.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Affe H
Anmeldt 23. juli 2018

Dette var en verd å stoppe, enten for å fiske eller nyte utsikten og ta bilder. Det er laget flott landgang ned til svaberget, jeg så at det var mulighet for å grille.

Dette er verdt å stoppe på, hvertfall når det er knall sol og ikke som da jeg var der for da var det tåkete.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Hans Ole S