Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Anbefales.

Er du innom Senja så anbefales det å ta turen innom her. Mange dyr, fugler å se på, eksempelvis... les mer

Anmeldt 5. oktober 2021
mla117
Finnsnes, Norge
Årets ferieopplevelse

Dette må vel være Nordens svar på Rio🦚🦜🤩 Her finner du de vakreste eksotiske fugler i alle... les mer

Anmeldt 6. august 2021
641ninae

Anmeldt 9. juli 2020

Her får man nærkontakt med dyrene. Hesteridning, kos med kaniner, lama og geiter. Perfekt egnet for små og store barn. Lett bespisning i kiosken og rimelige priser. En herlig dag for familien.

Takk, carinaj991
Anmeldt 9. juli 2020

Kjempeflott plass for store og små.
Liker plassen godt da alt ligger så lett tilgjengelig. Ongene storkoser seg her. Anbefales sterkt

Takk, hallgeirl2018
Anmeldt 7. juli 2020

Kjempegøy aktivitet for store og små! Minigris, emu, påfugl, kaniner, lama... og trampoline Velholdt og veldig hyggelige eiere. Anbefales!

Takk, ElinS1091
Anmeldt 1. juli 2020

Vi hadde en fantastisk formiddag på Snyfjellet gård. Ungene (og vi voksne) elsket dyrene og likte godt å kunne gå helt inn å klappe noen av dem. Betjeningen var veldig imøtekommende og hyggelige. Vi kommer gjerne igjen

Takk, kristinl_klingn2020
Anmeldt 24. juli 2019

Super flott sted. Anbefaler alle å legge inn et besøk her...

Veldig flinke folk og flotte velstelte dyr.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Paradise407762