Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Åpen i dag: Stengt
Årets ferieopplevelse

Dette må vel være Nordens svar på Rio🦚🦜🤩 Her finner du de vakreste eksotiske fugler i alle... les mer

Anmeldt 6. august 2021
641ninae
Flott dyrepark/gård

Fantastisk flott dyrepark/gård. Så ut som at alle dyrene hadde det rent og pent. Alle dyrene hadde... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
Malibenedicte
Narvik, Norge

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler å dra innom her. Vi var her i dag å ungene (og de voksne) fikk se mange fine fugle arta, fikk kose me hest, esel, hund å kanin, her har d blitt tilrettelagt for barn å voksne. Kjempe hyggelige folk og nydelig vaffel. Det var værdt den ene timen med kjøring fra E6 å inn til senja.

Takk, ceciliep489
Anmeldt 9. juli 2020

Her får man nærkontakt med dyrene. Hesteridning, kos med kaniner, lama og geiter. Perfekt egnet for små og store barn. Lett bespisning i kiosken og rimelige priser. En herlig dag for familien.

Takk, carinaj991
Anmeldt 9. juli 2020

Kjempeflott plass for store og små.
Liker plassen godt da alt ligger så lett tilgjengelig. Ongene storkoser seg her. Anbefales sterkt

Takk, hallgeirl2018
Anmeldt 7. juli 2020

Kjempegøy aktivitet for store og små! Minigris, emu, påfugl, kaniner, lama... og trampoline Velholdt og veldig hyggelige eiere. Anbefales!

Takk, ElinS1091
Anmeldt 1. juli 2020

Vi hadde en fantastisk formiddag på Snyfjellet gård. Ungene (og vi voksne) elsket dyrene og likte godt å kunne gå helt inn å klappe noen av dem. Betjeningen var veldig imøtekommende og hyggelige. Vi kommer gjerne igjen

Takk, kristinl_klingn2020