Åpen i dag: Stengt
En årlig tradisjon

Det begynner å bli en årlig tradisjon for oss å reise ditt på slutten av sommerferien. Vel verdt... les mer

Anmeldt 29. juli 2023
Kjell Kenneth M
Nydelig park

En varm velkomst, mye fint å se! Gikk fort 1 time der inne. Barna storkoste seg max! Takk for oss!💗

Anmeldt 28. juli 2023
Marion S

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin gård med mye spennende å se for både store og små. Ridning på hest, kosing med kaniner og hopping på trampoline var blant annet en stor suksess for de små. Takk for en fin dag hos dere - vi kommer tilbake! 😊

Takk, marthechristellh
Roving13543239629, Eier på Snyfjellet Gård Smådyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk Marthe 😊

Anmeldt 13. juli 2020

Flotte dyr og mange forskjellige og fine fugler, godt renhold, dyktige folk.
Mye å se og oppleve både for barn og voksne 👌
Anbefales 👍👏

Takk, 987audh

Tusen takk Aud 😊

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler å dra innom her. Vi var her i dag å ungene (og de voksne) fikk se mange fine fugle arta, fikk kose me hest, esel, hund å kanin, her har d blitt tilrettelagt for barn å voksne. Kjempe hyggelige folk og nydelig vaffel. Det var værdt den ene timen med kjøring fra E6 å inn til senja.

Takk, ceciliep489
Anmeldt 9. juli 2020

Her får man nærkontakt med dyrene. Hesteridning, kos med kaniner, lama og geiter. Perfekt egnet for små og store barn. Lett bespisning i kiosken og rimelige priser. En herlig dag for familien.

Takk, carinaj991
Anmeldt 9. juli 2020

Kjempeflott plass for store og små.
Liker plassen godt da alt ligger så lett tilgjengelig. Ongene storkoser seg her. Anbefales sterkt 🙂

Takk, hallgeirl2018