Åpen i dag: Stengt
Anbefales.

Fin plass å bruke dagen. Mange forskjellige dyr, og de har det godt. For oss som er glad i fugler... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ingunn Elise R
Anbefales

Skikkelig flott og koselig familieopplevelse. Verdens beste vafler! Parkeringen var litt langt unna.

Anmeldt 2 uker siden
sandrasV3277AJ

Anmeldt 15. juli 2020

anbefales å ta en tur, hvis man har barn. barna ble så fornøyd å se og kose med så mange forskjellige dyr.

Takk, markusfN6454SR
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur til Snyfjellet gård sammen med barnebarnet mitt. Det ble en kjempeflott opplevelse for oss. Mange spennende, vakre og velstelte dyr og fugler i flotte omgivelser. Mulighet for å ri for unger og en får møte dyra på nært hold. Populært med kaniner som det er lov til å kose med.
Fine beskrivelser av alle dyra ved hvert bur/område.
Stor trampoline og sandkasse for de som vil leke litt.

Mulighet for å kjøpe enkel mat og drikke, eller nyte en is.
Hyggelig vertskap!

Vi fikk lyst til å gjenta besøket!! Anbefales!!

Takk, 469oddbj_rgh
Roving13543239629, Eier på Snyfjellet Gård Smådyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk oddbjørg :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin gård med mye spennende å se for både store og små. Ridning på hest, kosing med kaniner og hopping på trampoline var blant annet en stor suksess for de små. Takk for en fin dag hos dere - vi kommer tilbake!

Takk, marthechristellh

Tusen takk Marthe

Anmeldt 13. juli 2020

Flotte dyr og mange forskjellige og fine fugler, godt renhold, dyktige folk.
Mye å se og oppleve både for barn og voksne
Anbefales

Takk, 987audh

Tusen takk Aud

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler å dra innom her. Vi var her i dag å ungene (og de voksne) fikk se mange fine fugle arta, fikk kose me hest, esel, hund å kanin, her har d blitt tilrettelagt for barn å voksne. Kjempe hyggelige folk og nydelig vaffel. Det var værdt den ene timen med kjøring fra E6 å inn til senja.

Takk, ceciliep489