Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Åpen i dag: Stengt
Årets ferieopplevelse

Dette må vel være Nordens svar på Rio🦚🦜🤩 Her finner du de vakreste eksotiske fugler i alle... les mer

Anmeldt 6. august 2021
641ninae
Flott dyrepark/gård

Fantastisk flott dyrepark/gård. Så ut som at alle dyrene hadde det rent og pent. Alle dyrene hadde... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
Malibenedicte
Narvik, Norge

Anmeldt 15. juli 2020

Kjempeflott park hvor spesielt barnefamilier får valuta for pengene! Mulighet for ridning og de minste kommer tett på dyr og fugler. Handicapvennlig. Enkel mat, kaffe, brus og is kan kjøpes. Summa summarum en flott opplevelse som er såpass lavt priset at alle har råd til det. Kommer tilbake!

1  Takk, Lennart S
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy både for barn og voksne. Mulighet for kjøp av mat/drikke, nærkontakt med dyr og hesteridning for barn.

Takk, 944siljem
Anmeldt 15. juli 2020

anbefales å ta en tur, hvis man har barn. barna ble så fornøyd å se og kose med så mange forskjellige dyr.

Takk, markusfN6454SR
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur til Snyfjellet gård sammen med barnebarnet mitt. Det ble en kjempeflott opplevelse for oss. Mange spennende, vakre og velstelte dyr og fugler i flotte omgivelser. Mulighet for å ri for unger og en får møte dyra på nært hold. Populært med kaniner som det er lov til å kose med.
Fine beskrivelser av alle dyra ved hvert bur/område.
Stor trampoline og sandkasse for de som vil leke litt.

Mulighet for å kjøpe enkel mat og drikke, eller nyte en is.
Hyggelig vertskap!

Vi fikk lyst til å gjenta besøket!! Anbefales!!

Takk, 469oddbj_rgh
Roving13543239629, Eier på Snyfjellet Gård Smådyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk oddbjørg :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin gård med mye spennende å se for både store og små. Ridning på hest, kosing med kaniner og hopping på trampoline var blant annet en stor suksess for de små. Takk for en fin dag hos dere - vi kommer tilbake!

Takk, marthechristellh

Tusen takk Marthe