Anbefales.

Fin plass å bruke dagen. Mange forskjellige dyr, og de har det godt. For oss som er glad i fugler... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ingunn Elise R
Anbefales

Skikkelig flott og koselig familieopplevelse. Verdens beste vafler! Parkeringen var litt langt unna.

Anmeldt 2 uker siden
sandrasV3277AJ

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig park for store og små. Mange forskjellige dyr og flotte fugler. Enkel mat/ drikke kan kjøpes. Hesteridning og trampoline. Veldig velholdt og trivelig vertskap. Anbefales, vi kommer tilbake.

1  Takk, SiljaAasnes
Anmeldt 15. juli 2020

Kjempeflott park hvor spesielt barnefamilier får valuta for pengene! Mulighet for ridning og de minste kommer tett på dyr og fugler. Handicapvennlig. Enkel mat, kaffe, brus og is kan kjøpes. Summa summarum en flott opplevelse som er såpass lavt priset at alle har råd til det. Kommer tilbake!

1  Takk, Lennart S
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy både for barn og voksne. Mulighet for kjøp av mat/drikke, nærkontakt med dyr og hesteridning for barn.

Takk, 944siljem
Anmeldt 15. juli 2020

anbefales å ta en tur, hvis man har barn. barna ble så fornøyd å se og kose med så mange forskjellige dyr.

Takk, markusfN6454SR
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur til Snyfjellet gård sammen med barnebarnet mitt. Det ble en kjempeflott opplevelse for oss. Mange spennende, vakre og velstelte dyr og fugler i flotte omgivelser. Mulighet for å ri for unger og en får møte dyra på nært hold. Populært med kaniner som det er lov til å kose med.
Fine beskrivelser av alle dyra ved hvert bur/område.
Stor trampoline og sandkasse for de som vil leke litt.

Mulighet for å kjøpe enkel mat og drikke, eller nyte en is.
Hyggelig vertskap!

Vi fikk lyst til å gjenta besøket!! Anbefales!!

Takk, 469oddbj_rgh
Roving13543239629, Eier på Snyfjellet Gård Smådyrpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk oddbjørg :)