Åpen i dag: Stengt
Anbefales.

Fin plass å bruke dagen. Mange forskjellige dyr, og de har det godt. For oss som er glad i fugler... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ingunn Elise R
Anbefales

Skikkelig flott og koselig familieopplevelse. Verdens beste vafler! Parkeringen var litt langt unna.

Anmeldt 2 uker siden
sandrasV3277AJ

2025 av 46 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super-koselig gård med veldig hyggelig vertskap. Varm velkomst fra vi parkerte. Følte oss veldig velkomne. Mange forskjellige dyr og man får blant anna klappa kaniner og lama! I tillegg hadde de ridning for barn kl 14. Liten kiosk med gode vafler og is. Anbefales på det sterkaste, særlig for store og små som like dyr! Har i tillegg trampoline og sandkasse. Jente på 2 koste seg noe enormt og fikk i tillegg ri på hest!

Takk, AndyBerge11
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig park for store og små. Mange forskjellige dyr og flotte fugler. Enkel mat/ drikke kan kjøpes. Hesteridning og trampoline. Veldig velholdt og trivelig vertskap. Anbefales, vi kommer tilbake.

1  Takk, SiljaAasnes
Anmeldt 15. juli 2020

Kjempeflott park hvor spesielt barnefamilier får valuta for pengene! Mulighet for ridning og de minste kommer tett på dyr og fugler. Handicapvennlig. Enkel mat, kaffe, brus og is kan kjøpes. Summa summarum en flott opplevelse som er såpass lavt priset at alle har råd til det. Kommer tilbake!

1  Takk, Lennart S
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy både for barn og voksne. Mulighet for kjøp av mat/drikke, nærkontakt med dyr og hesteridning for barn.

Takk, 944siljem
Anmeldt 15. juli 2020

anbefales å ta en tur, hvis man har barn. barna ble så fornøyd å se og kose med så mange forskjellige dyr.

Takk, markusfN6454SR