Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Åpen i dag: Stengt
Årets ferieopplevelse

Dette må vel være Nordens svar på Rio🦚🦜🤩 Her finner du de vakreste eksotiske fugler i alle... les mer

Anmeldt 6. august 2021
641ninae
Flott dyrepark/gård

Fantastisk flott dyrepark/gård. Så ut som at alle dyrene hadde det rent og pent. Alle dyrene hadde... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
Malibenedicte
Narvik, Norge

2025 av 48 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2020

Minigrisene var utrolig kule artige fugler,spesielt den sprøe papegøya som sang å skravlet.masse å se på

Takk, T7347GPdanieli
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted med stort utvalg av smådyr. Veldig imøtekommende personale. Perfekt sted å dra innom i noen timer med små barn.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super-koselig gård med veldig hyggelig vertskap. Varm velkomst fra vi parkerte. Følte oss veldig velkomne. Mange forskjellige dyr og man får blant anna klappa kaniner og lama! I tillegg hadde de ridning for barn kl 14. Liten kiosk med gode vafler og is. Anbefales på det sterkaste, særlig for store og små som like dyr! Har i tillegg trampoline og sandkasse. Jente på 2 koste seg noe enormt og fikk i tillegg ri på hest!

Takk, AndyBerge11
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig park for store og små. Mange forskjellige dyr og flotte fugler. Enkel mat/ drikke kan kjøpes. Hesteridning og trampoline. Veldig velholdt og trivelig vertskap. Anbefales, vi kommer tilbake.

1  Takk, SiljaAasnes
Anmeldt 15. juli 2020

Kjempeflott park hvor spesielt barnefamilier får valuta for pengene! Mulighet for ridning og de minste kommer tett på dyr og fugler. Handicapvennlig. Enkel mat, kaffe, brus og is kan kjøpes. Summa summarum en flott opplevelse som er såpass lavt priset at alle har råd til det. Kommer tilbake!

1  Takk, Lennart S