Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Anbefales.

Er du innom Senja så anbefales det å ta turen innom her. Mange dyr, fugler å se på, eksempelvis... les mer

Anmeldt 1 uke siden
mla117
Finnsnes, Norge
Årets ferieopplevelse

Dette må vel være Nordens svar på Rio🦚🦜🤩 Her finner du de vakreste eksotiske fugler i alle... les mer

Anmeldt 6. august 2021
641ninae

2025 av 49 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020

Hadde en fantastisk dag på Snyfjellet gård når vi var der, flott både for oss voksne og barna
Masse flotte fugler og dyr, og kjempetrivelige folk som jobbet der, anbefales!!

Takk, 615lenek
Anmeldt 18. juli 2020

Minigrisene var utrolig kule artige fugler,spesielt den sprøe papegøya som sang å skravlet.masse å se på

Takk, T7347GPdanieli
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted med stort utvalg av smådyr. Veldig imøtekommende personale. Perfekt sted å dra innom i noen timer med små barn.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Super-koselig gård med veldig hyggelig vertskap. Varm velkomst fra vi parkerte. Følte oss veldig velkomne. Mange forskjellige dyr og man får blant anna klappa kaniner og lama! I tillegg hadde de ridning for barn kl 14. Liten kiosk med gode vafler og is. Anbefales på det sterkaste, særlig for store og små som like dyr! Har i tillegg trampoline og sandkasse. Jente på 2 koste seg noe enormt og fikk i tillegg ri på hest!

Takk, AndyBerge11
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig park for store og små. Mange forskjellige dyr og flotte fugler. Enkel mat/ drikke kan kjøpes. Hesteridning og trampoline. Veldig velholdt og trivelig vertskap. Anbefales, vi kommer tilbake.

1  Takk, SiljaAasnes