Snyfjellet

Meget velstelt og innholdsrik gård. Hyggelige og inkluderende ansatte, og mange dyrearter å se på... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Dream52063608046
En årlig tradisjon

Det begynner å bli en årlig tradisjon for oss å reise ditt på slutten av sommerferien. Vel verdt... les mer

Anmeldt 29. juli 2023
Kjell Kenneth M

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass der man ser at dyrene har det godt, virkelig en plass å anbefale for både ung og gammel. Ikke vanskelig å se at Odd Brede virkelig brenner for dette 😊 Ta turen du blir garantert ikke å angre 😊

Takk, p_ln2016
Anmeldt 21. juli 2020

Kjempefin dag for store og små. Spesielt for småbarna (vi var totalt 4 små fra 2-7 år) var dette en morsom dag. Velstelt og fint, nærhet til dyrene og kjempehyggelige ansatte gjør at vi gir topp score her.

Et must for småbarnsfamilier som besøker regionen, samt en super familieaktivitet for alle i nærområdet.

2  Takk, larsern77
Anmeldt 19. juli 2020

Hadde en fantastisk dag på Snyfjellet gård når vi var der, flott både for oss voksne og barna 😄
Masse flotte fugler og dyr, og kjempetrivelige folk som jobbet der, anbefales!!

Takk, 615lenek
Anmeldt 18. juli 2020

Minigrisene var utrolig kule 😀👍 artige fugler,spesielt den sprøe papegøya som sang å skravlet.masse å se på

Takk, T7347GPdanieli
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted med stort utvalg av smådyr. Veldig imøtekommende personale. Perfekt sted å dra innom i noen timer med små barn.

Takk, haakon_mentzoni