Anbefales.

Fin plass å bruke dagen. Mange forskjellige dyr, og de har det godt. For oss som er glad i fugler... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ingunn Elise R
Anbefales

Skikkelig flott og koselig familieopplevelse. Verdens beste vafler! Parkeringen var litt langt unna.

Anmeldt 2 uker siden
sandrasV3277AJ

Anmeldt 29. juli 2020

Har hatt en kjempeflott opplevelse på gården i dag. Artig å se så utrolig mange forskjellige fugler og dyr. Gården var velstelt og fin. Flott guiding. Vell verdt ett besøk for både barn og voksne

Takk, ellenschistadn
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass der man ser at dyrene har det godt, virkelig en plass å anbefale for både ung og gammel. Ikke vanskelig å se at Odd Brede virkelig brenner for dette Ta turen du blir garantert ikke å angre

Takk, p_ln2016
Anmeldt 21. juli 2020

Kjempefin dag for store og små. Spesielt for småbarna (vi var totalt 4 små fra 2-7 år) var dette en morsom dag. Velstelt og fint, nærhet til dyrene og kjempehyggelige ansatte gjør at vi gir topp score her.

Et must for småbarnsfamilier som besøker regionen, samt en super familieaktivitet for alle i nærområdet.

2  Takk, larsern77
Anmeldt 19. juli 2020

Hadde en fantastisk dag på Snyfjellet gård når vi var der, flott både for oss voksne og barna
Masse flotte fugler og dyr, og kjempetrivelige folk som jobbet der, anbefales!!

Takk, 615lenek
Anmeldt 18. juli 2020

Minigrisene var utrolig kule artige fugler,spesielt den sprøe papegøya som sang å skravlet.masse å se på

Takk, T7347GPdanieli