Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Årets ferieopplevelse

Dette må vel være Nordens svar på Rio🦚🦜🤩 Her finner du de vakreste eksotiske fugler i alle... les mer

Anmeldt 6. august 2021
641ninae
Flott dyrepark/gård

Fantastisk flott dyrepark/gård. Så ut som at alle dyrene hadde det rent og pent. Alle dyrene hadde... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
Malibenedicte
Narvik, Norge

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse å få komme så nært på dyrene på en superflott gård de små fikk kose med kaninene og hoppe på trampoline. Voksne med barn kunne gå inn til geit, lama og alpakka
Vertskapet er upåklagelig å la til rette for at vi med hund i bilen kunne få parkere i skyggen ved huset, slik vi kunne utforske gården og alle de flotte dyrene og fuglene.

Takk, sssannes
Anmeldt 29. juli 2020

Har hatt en kjempeflott opplevelse på gården i dag. Artig å se så utrolig mange forskjellige fugler og dyr. Gården var velstelt og fin. Flott guiding. Vell verdt ett besøk for både barn og voksne

Takk, ellenschistadn
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass der man ser at dyrene har det godt, virkelig en plass å anbefale for både ung og gammel. Ikke vanskelig å se at Odd Brede virkelig brenner for dette Ta turen du blir garantert ikke å angre

Takk, p_ln2016
Anmeldt 21. juli 2020

Kjempefin dag for store og små. Spesielt for småbarna (vi var totalt 4 små fra 2-7 år) var dette en morsom dag. Velstelt og fint, nærhet til dyrene og kjempehyggelige ansatte gjør at vi gir topp score her.

Et must for småbarnsfamilier som besøker regionen, samt en super familieaktivitet for alle i nærområdet.

2  Takk, larsern77
Anmeldt 19. juli 2020

Hadde en fantastisk dag på Snyfjellet gård når vi var der, flott både for oss voksne og barna
Masse flotte fugler og dyr, og kjempetrivelige folk som jobbet der, anbefales!!

Takk, 615lenek