Åpen i dag: Stengt
Fantastisk

Fin plass, hyggelig personale, godt tilrettelagt for alle aldersgrupper og ikke minst kjempe fine... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Victoriaandrine
Anbefales

Trivelige folk som jobber der og mye forskjellige dyr man kan se på. Et stort pluss at man får kose... les mer

Anmeldt 3 uker siden
tinahS7719GQ

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin og tilrettelagt gård for både store og små med mange forskjellige dyr både barn (3,5 år) og voksne koste seg masse. Koselig vertskap som tok oss imot og informerte om hva vi kunne finne på gården. Anbefaler denne veldig for alle som ønsker en familievennlig aktivitet på Senja.

Takk, elifjaer
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig park, mange spennende dyr og soesielt fugler å se. Hyggelig og kunnskapsrikt vertskap. Absolutt verd et besøk!

Takk, 547vanjak
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted å besøke. Hyggelig betjening og nydelige vafler og kaffe med mere. Fin plass for både barn og voksne
Flotte dyr og fugler i mangfold. God parkering og fin adkomst. Kommer gjerne tilbake hit

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Road26495275969
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Absolutt en plass man burde ta turen innom på eventyr øya Senja. Masse spennende dyr man kan se påHest,lama,hund,fugler i alle varianter pluss mye mye mer. Man kan få kjøpe ridetur å gå tur ned lama. Trivelig personal som er hyggelig å imøtekommende. Nydelig vaffel,kaffe og is i kiosken.

Takk, Trail433583
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass hvor dyra har det bra :) mye fine og sosiale dyr å hilse på! Hyggelig vertskap! God vaffel og kaffe i kiosken. Favoritt dyret for barna var nok valpene. For oss voksne var fuglene spennende!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Adventure64150297995