Åpen i dag: Stengt
En årlig tradisjon

Det begynner å bli en årlig tradisjon for oss å reise ditt på slutten av sommerferien. Vel verdt... les mer

Anmeldt 29. juli 2023
Kjell Kenneth M
Nydelig park

En varm velkomst, mye fint å se! Gikk fort 1 time der inne. Barna storkoste seg max! Takk for oss!💗

Anmeldt 28. juli 2023
Marion S

2025 av 72 anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tilbringte dagen på denne gården og ble positivt overrasket som voksne da den egentlig er for barn😊Hadde et hav av fugler og div andre dyr

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, einaro459
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass å bruke dagen. Mange forskjellige dyr, og de har det godt. For oss som er glad i fugler, er dette en opplevelse med papegøyer og flere andre fuglearter. Hyggelig eiere som informerer godt om de forskjellige dyrene. God parkeringsplass.

Takk, Ingunn Elise R
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Skikkelig flott og koselig familieopplevelse. Verdens beste vafler!
Parkeringen var litt langt unna.

Takk, sandrasV3277AJ
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin og tilrettelagt gård for både store og små med mange forskjellige dyr 😊 både barn (3,5 år) og voksne koste seg masse. Koselig vertskap som tok oss imot og informerte om hva vi kunne finne på gården. Anbefaler denne veldig for alle som ønsker en familievennlig aktivitet på Senja.

Takk, elifjaer
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig park, mange spennende dyr og soesielt fugler å se. Hyggelig og kunnskapsrikt vertskap. Absolutt verd et besøk!

Takk, 547vanjak