Fantastisk

Fin plass, hyggelig personale, godt tilrettelagt for alle aldersgrupper og ikke minst kjempe fine... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Victoriaandrine
Anbefales

Trivelige folk som jobber der og mye forskjellige dyr man kan se på. Et stort pluss at man får kose... les mer

Anmeldt 2 uker siden
tinahS7719GQ

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk flott dyrepark/gård. Så ut som at alle dyrene hadde det rent og pent. Alle dyrene hadde stor uteplass + skjul de kunne gå inn i. Masse flotte fugler å se. Vi ble møtt av en pratsom, døgnvill papegøye som ropte "god morgen" til oss.

Flotte og hyggelige ansatte/gårdeier. Absolutt verdt og dra innom på gårdsbesøk Hit kommer vi tilbake neste sommer!

1  Takk, Malibenedicte
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tilbringte dagen på denne gården og ble positivt overrasket som voksne da den egentlig er for barnHadde et hav av fugler og div andre dyr

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, einaro459
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass å bruke dagen. Mange forskjellige dyr, og de har det godt. For oss som er glad i fugler, er dette en opplevelse med papegøyer og flere andre fuglearter. Hyggelig eiere som informerer godt om de forskjellige dyrene. God parkeringsplass.

Takk, Ingunn Elise R
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Skikkelig flott og koselig familieopplevelse. Verdens beste vafler!
Parkeringen var litt langt unna.

Takk, sandrasV3277AJ
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin og tilrettelagt gård for både store og små med mange forskjellige dyr både barn (3,5 år) og voksne koste seg masse. Koselig vertskap som tok oss imot og informerte om hva vi kunne finne på gården. Anbefaler denne veldig for alle som ønsker en familievennlig aktivitet på Senja.

Takk, elifjaer