eDreamsUSD 249
Agoda.comUSD 262
FindHotelUSD 262
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opphold på unikt sted. Vi ble hentet i båt av Sissel og fikk høre litt om stedet allerede på vei ut. Fremme ble bagasjen kjørt til gården med Atv mens vi fikk en kort men flott spasertur langs fin vei. Selve gården og kirken ligger utrolig idyllisk til. Prestegården er flott oppusset og vi var superfornøyde med rommet vårt i 3. etasje. Svært god og hjemmelaget mat . Flott øy med mulighet for unike turer i fjæra. Med gode sko kan du gå overalt på øya. Faunaen der er mangfoldig og fuglelivet er særdeles spennende med hyppig syn av havørnene på øya . Svært god og personlig service og super kulturvandring med Wenche . Vi kan anbefale denne plassen på det varmeste.

Romtips: Ta med gode , helst vanntette sko for turer i skog og i fjæra.
Takk, Eli Kristin H
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Et enestående sted! Vakkert, fredelig, grønt og frodig. Historien om øya kan sette fantasien i sving, men finnes det spøkelser og skrømt her er de helt sikkert av den gode sorten. Vertskapet er også vennligheten selv. God mat, muligheter for fotturer på øya, kajakkpadling og jakuzzi med vakker utsikt.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 672_ses
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig sted med den optimale avslappende atmosfære. Grønne enger så langt øyet kan se, stillhet, ro og gamle enverdige bygg i skjønn harmoni. Vertskapet sørger for at du får et fantastisk opphold her enten du skal overnatte eller er på dagstur. Maten her er av svært høy kvalitet og anbefales på det varmeste. Stedet har muligens landets flotteste trekirke som absolutt er verdt et besøk.
Båttransport koster 100 kr.pr.person.

2  Takk, siljek2
Anmeldt 8. desember 2019

Jeg og min familie besøkte Tranøy gård noen dager i sommer, og ble helt forelsket! Fantastisk beliggenhet med nydelig bebyggelse, historie og tradisjoner. Vertskapet la alt til rette for avslapning, hygge og velvære! Maten var nydelig tradisjonsmat laget med kjærlighet og omsorg. Jeg skal tilbake til neste sommer, og det kommer garantert til å bli en tradisjon for oss!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Familien_Hoff
sisselkh, Eier på Tranøya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2019

❤ Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. desember 2019

Fantastisk fin plass med hjemmekoselig atmosfære. Og flinke folk som driver plassen. Absolutt verdt besøket. Vi var på bakedag der og vi skal helt klart tilbake
Jeg kan nesten se øya fra stuevinduet mitt og synes det er så gøy at det skjer ting der ute som turister og lokalbefolkningen kan ta del i

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, MarleneD640