Anmeldt 3. juni 2019 via mobile enheter

Utrolig trivelig camping, gode fasiliteter og veldig hyggelige folk som driver stedet. Vi ankom sent, men fikk ordnet oss med et rom. Rent og pent, med grillstue ute og stue og kjøkken med alt du trenger. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Ingrid B
Anmeldt 20. juli 2017

Vi leide ei leilighet og vi hadde en hund med oss. Vi ble møtt på en proff måte av innehaveren. Leiligheta va ren og sto i stil med resten av bygget. Altså litt "retro", alt funka perfekt for oss da vi ville ha eget bad/wc. kjøkkenet funka greit. vi var der for å dra på fotturer, og der er det mye å velge i.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Truls V
Anmeldt 26. april 2017

Vi besøkte Berlevåg i april, anbefales. Vi hadde fint vær og var mye på tur. Vi bodde på dette trivelige pensjonatet. Utrolig reint og fint. Fine rom i forskjellige farger. Verten hadde tid til å fortelle om Berlevåg.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 879ingerr
Anmeldt 5. oktober 2016 via mobile enheter

Flott rent rom med gode senger. Ikke problem med at det er do og dusj på gangen. Bestilte frokost kvelden og den var klar akkurat når ønsket med nykokt egg, godt brød og ett bra utvalg av pålegg.
Når det ikke er TV på rommet og ikke stoler blir man sittende i felles stua. Da blir man også kjent med andre mennesker og det er alltid spennende. Berlevåg er ett fascinerende sted og har ett flott pensjonat.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Morol
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Rent og fint, gode senger, fellesbad
Hyggelig betjening. Ikke problem å få inn ekstra madrass og sengetøy på gulvet til sønnen. Absolutt bra :)
Spesiell opplevelse med to hurtigruter i havn samtidig - full rock'n roll. Grått vær og 11 grader. Berlevåg anbefales! Spis på Velferden :) ekte nordnorsk.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Ellen L