“Frister til gjentakelse”

Kjøkken: Dansk, Kafé
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

En fristende og variert meny. Mange gode fiskeretter, spesielt Marina-tallerkenen med ulike smaker av fisk. Vi satt ute under en varmelampe. Flott beliggenhet i havna. God service og hyggelige priser. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, BrittB310

Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant ved sjøen. Store porsjoner. Litt lite fisk på Marinatallerkenen. Mye remulade, og litt lite av det som visstnok var kokkens anbefaling. Den grilla laksen var veldig god!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lilleand
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Vi kom 6 pluss en liten på 2.
Det var mye folk når vi kom, men likevel ble vi raskt ekspedert.

Vi kunne velge å bli servert inne, i solen, eller i skyggen.
Servitrisen hadde god kjennskap til menyen, og var blid og utadvendt.

Det var minimal ventetid på drikke og forrett. Og hovedretten kom kun kort tid etter at vi var ferdig med forretten.

Hovedretten var fortreffelig.
Det var mye mat for pengene, og maten var upåklagelig.

Det anbefales et besøk.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Telegrafen
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

God mat, servert på en innbydende måte, til gode priser.

God plass tidlig på ettermiddagen, men fyltes raskt opp fra kl 18.

Mulighet for å sitte inne og ute.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Eirik G
Anmeldt 18. juni 2016 via mobile enheter

Vi var her hele familien fordi de yngste ville ha rødspette, og nachos! Vi ble møtt av en meget hyggelig betjeningen og det gikk ikke lang tid fra vi bestille til vi fikk maten vår.

Alt i alt fikk vi alle samen akkurat det vi forventet å få og litt til! Meget god lunch!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Hlovik

Reisende som så på Café Marina, så også på

Ringkøbing, West Jutland

Har du vært i Café Marina? Del dine erfaringer!