“Pizza på sitt beste!”
Anmeldelse av Pizzeria la mina

Pizzeria la mina
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Hvide Sande
Anmeldt 3. august 2017

I sommerferien går det mye enkel mat, ikke aller minst god pizza. På Pizzeria la mina fikk vi dekket behovet, og hvor de serverte herlige sprøstekte fyldige- og ferske pizza. Enkel- men meget god sommermat, proffe smilende pizza-bakere, som gjør en glad ferie enda bedre. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, jans0der

Anmeldt 22. september 2016

Pizzaen er rimelig og god. Du får valuta for pengene. Gutta er også raske. Servicen er super. Hyggeliga karer.

Dato for besøk: august 2016
Takk, frodeg644
Anmeldt 28. juni 2016 via mobile enheter

Unik smaksopplevelse, bør absolutt prøves. Pizzabunnene er laget med maismel. Vi spiste pizza #15.
Kanskje den beste Pizza jeg har smakt. Anbefales

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Glenn H
Anmeldt 26. november 2016

Dato for besøk: november 2016
Anmeldt 9. september 2016 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2016

Reisende som så på Pizzeria la mina, så også på

Hvide Sande, West Jutland

Har du vært i Pizzeria la mina? Del dine erfaringer!