“Anbefales”
Anmeldelse av Go'2 Grill Grong

Go'2 Grill Grong
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Grong
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

På tur nordover fant vi tilfeldigvis denne matplassen - kunne vært mer synlig, men burgeren var MEGET GOD. Anbefales!!

Takk, anitag598

Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Var på vei sørover og forsøkte å finne et sted og spise. Søkte litt rundt i Grong og fant denne grillen. Da de stenger kl 21:00 tenkte vi det var lurt og bestille når vi ikke var fremme før 20:50. Stedet så kjempe bra ut, vi tok take away. Meget hyggelig betjening og veldig god burger. Anbefales på det varmeste.
Takk for maten.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, ctetlie
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Fikk servert den beste burgeren jeg har smakt. Masse godt tilbehør som løkringer, aioli og pommes bistro var med i prisen. Hyggelig betjening også. Anbefales!

Dato for besøk: november 2019
Takk, S3178MQmonicah
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

GO2’grill Kafe Kroken, ligger vis a vis Grong Kjøpesenter, en liten avstikker fra E6.
En flott fastfood-restaurant. Nydelig burgere, har testet de på andre GO2’griller rundt om og de som ble servert her ser like fine ut og smakte like godt. Det borger bra.
Lokalet var rent og ryddig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, JosteinEG
Anmeldt 2. august 2019

Hele stedet kunne trengt en solid nedvask. Generelt dårlig rengjøring og svikt i hygenerutiner på kjøkkenpersonale/betjening. Det kunne lett observeres da sikt inn til kjøkken var god. Appetitten svekkes betraktelig når man ser at maten man får håndteres så mange ganger, klappes på og blir lagt direkte på en mindre ren kjøkkenbenk før den blir lagt på serveringsfat. Og det av fingre uten hansker som veksler mellom dørhåndtak rundt om i lokalet, kasseapparat og tørket av på personlige klær/bukse under forklé. Her tror jeg personlig det er mangelfull opplæring, som gir grov svikt i renholdsprosedyrene.
Glass og bestikk som vi fikk måtte vi tørke av selv med servietter, for det var ikke rent. Bord og sitteplasser bør ikke være så skittent at gjester må tørke av det selv for å føle at man kan sitte der.
Maten var ikke det værste jeg har smakt, men langt fra god.
Generelt en mindre bra opplevelse alt i alt.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Jens Christian E

Reisende som så på Go'2 Grill Grong, så også på

Har du vært i Go'2 Grill Grong? Del dine erfaringer!