“Fantastisk opplevelse!”
Anmeldelse av Go'2 Grill Grong

Go'2 Grill Grong
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Grong
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse både med maten og service’n vi fikk her i dag. Koslig sted og mye for pengene!

Takk, msdmsdmsd

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig mat og service. En american diner med fokus på gode burgere. Prisene er helt overkommelig, og porsjonene rause. Tommel opp.

1  Takk, ferdemann
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

På tur nordover fant vi tilfeldigvis denne matplassen - kunne vært mer synlig, men burgeren var MEGET GOD. Anbefales!!

Takk, anitag598
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Var på vei sørover og forsøkte å finne et sted og spise. Søkte litt rundt i Grong og fant denne grillen. Da de stenger kl 21:00 tenkte vi det var lurt og bestille når vi ikke var fremme før 20:50. Stedet så kjempe bra ut, vi tok take away. Meget hyggelig betjening og veldig god burger. Anbefales på det varmeste.
Takk for maten.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, ctetlie
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Fikk servert den beste burgeren jeg har smakt. Masse godt tilbehør som løkringer, aioli og pommes bistro var med i prisen. Hyggelig betjening også. Anbefales!

Dato for besøk: november 2019
Takk, S3178MQmonicah

Reisende som så på Go'2 Grill Grong, så også på

Har du vært i Go'2 Grill Grong? Del dine erfaringer!