“Ingen mat mye tid”
Anmeldelse av Go'2 Grill Grong

Go'2 Grill Grong
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Grong
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Betjeningen sa det ville ta rundt 20 minutter. Ventet 50 minutter og endte opp med å få tilbake pengene å dra sulten. Slaskete betjening og bare en hadde arbeidsklær på.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Lars G

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Anbefales ikke! Fikk beskjed om 20 min ventetid. Tok pengene og gikk etter 60 minutter. Helt forferdelig kundeservice.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Companion50644150865
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe koselig å spise på go2grill i Grong! Kjempe god mat og god service! Elsker stilen på resturanten, og hvor rent det var Her kommer vi til å spise mange ganger

Takk, IngaVold
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Spiste på stedet i juli 2021. Vi spiste en cheeseburger med pommes hver. Maten var svært god og lokalene var koselige. Betjeningen kunne vært mer service-minded, men maten trumfet dette.

Takk, B2502EVmartinw
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Noen få minutter fra E6 og vel verdt turen. Helt fantastiske burgere og mye annet godt på menyen. Upåklagelig service, artig innredet lokale og et fint uteområde for oss som har hund med. Stikk innom, du kommer ikke til å angre!

Takk, wofw

Reisende som så på Go'2 Grill Grong, så også på

Har du vært i Go'2 Grill Grong? Del dine erfaringer!