Anmeldt 10. august 2019

Flott sted med skikkelig rolige omgivelser. Her spirer og gror det, og med en fantastisk flott gårdsbygning med 100 års historie på veggene i form av bilder og små ting.

Enkel frokost men veldig stemningsfullt og pent.

Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, JorEil
Anmeldt 15. juli 2019

Første gang vi overnattet på dette stedet . Angrer ikke på at vi stoppet her .
Vennlig betjening , nydelig mat , aldeles nydelig var forretten røkt villaks fra Namsen .
Anbefaler dette stedet , ser ut som det brukes mest av laksefiskere .
Koselig sted.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Irene J
Anmeldt 6. august 2018

Uhyre sjarmerende med koselig atmosfære og trivelige fellesstuer. Jeg bodde på et ensengsrom med felles bad og toalett. Dette fungerte greit og det er egen vask på rommet. Sengen var usedvanlig smal. Jeg målte ikke, men den var vel nærmere 70cm enn 90.
Jeg spiste middag på gjestehuset; Kveite. Helt greit måltid til en rimelig pris. God frokost.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Helt Ok familierom med dobbeltseng og køyeseng. Kjøkkenkrok i felles gang. Badet kunne vært litt oppgradert, men ellers var alt topp! Hyggelig betjening og nydelig frokost! Veldig stille område, ikke trafikkstøy.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, U4229VMmariae
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Ble møtt av en trivelig betjening som raskt viste vei til et rent og enkelt rom. En god frokost i stemningsfylt atmosfære av gode laksehistorier. Her får du mye for pengene. For oss var dette et perfekt stopp på bilferie til Nord-Norge.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, C9487LTandreasm