Priceline
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Et svært så hyggelig vertskap. Så føler man seg straks så godt tatt imot. Rene og velstelte rom.

Men det som toppet det hele var en velsmakende middag, delvis med egenproduserte ingredienser og/eller lokale råvarer. For en kveld det ble. Skjønner godt at mange av gjestene ikke var der for første gang, men heller n’te gang. Anbefales for alle som trenger et sted å hvile mens man raser sør/nord langs E6.

Takk, Thordani
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Det er tredje gang jeg overnattet på Grong gjestegård. Atmosfæren er rural og trivelig. Omgivelsene er vakre og det er flott å gå tur rundt gården. Stuene og spisesalen er innbydende og flotte. Gjestegården serverer middag, og de tre gangene jeg har bodd her er det servert laks. Dette er dessverre ikke min favorittmat, men kanskje neste gang står det noe annet på menyen akkurat den dagen jeg overnatter?
Jeg bodde på et enkeltrom med en kanhende litt smal seng. Vask på rommet og det var felles dusj og toalett på gangen. Heldigvis utgjør tiden jeg bruker på toalett og i dusjen en liten andel av oppholdet, så det gikk helt greit.
Jeg kommer veldig gjerne tilbake til Grong gjestegård som varmt anbefales!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Fint sted for overnatting. Gode senger og rent og fint bad. Helt grei frokost for folk på farten. Fantastiske omgivelser, med fordums prakt av laksefiskere dom har vært på besøk. Fint og velholdt uteområde.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Ellen G
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og med nydelig mat og fantastisk atmosfære og som viser at de har lange tradisjoner. Vi valgte stedet fordi vi husket at det var hyggelig sist, og nå var det like koselig som da vi overnattet der for 8 år siden.

Takk, IngerLys
Anmeldt 10. august 2019

Flott sted med skikkelig rolige omgivelser. Her spirer og gror det, og med en fantastisk flott gårdsbygning med 100 års historie på veggene i form av bilder og små ting.

Enkel frokost men veldig stemningsfullt og pent.

Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019