“God kinamat. Kokken lager”
Anmeldelse av Perrongen Bistro

Perrongen Bistro
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Grong
Beskrivelse: Velkommen til en kinesisk opplevelse! Restauranten er lokalisert i samme bygning som Grong jernbanestasjon.
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

God kinamat. Kokken lager den slik du vil og tryllet også fram en vaganrett med tofu selv om noe slik ikke sto på menyen! Vi fikk også kinesiske sunnhetstips. Her stikker vi helt sikkert innom igjen

2  Takk, Bozzy65

Anmeldt 8. juli 2020

Var innom å fikk oss en matbit. Har lest litt på kommentarene til de som gir dårlig. Til dere som sier kyllingen var hard å må ha motorsag. Dere bør vurdere ny tannlege. For du må tygge med gommene. Maten var utrolig god å mør. Anbefales på det sterkeste

3  Takk, DidrixX
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Innbakt kylling med sursøt saus var helt smakløs og kyllingen var steinhard. Har alltid vært fornøyd med kinesisk mat, men det her var ikke bra. Ikke var det toalett heller på plassen, må inn til togstasjonen. Selvbetjenings opplegg for rydding og henting av mat.

Takk, 224ellenp
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Måtte nesten ha motorsag til kyllingen. Dette var dårlig. De som påstår dette er bra kan neppe ha spist på så mange kinarestauranter.

Takk, C8864WRthomasb
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Nydelig kinesisk mat og koselig restaurant. Du får ikke noe bedre til lik pris. Anbefaler virkelig stedet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, williamgwgt

Reisende som så på Perrongen Bistro, så også på

Har du vært i Perrongen Bistro? Del dine erfaringer!