Booking.comUSD 138
eDreamsUSD 138
Orbitz.comUSD 137
CheapTicketsUSD 137
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Gjestegården ligger idyllisk til helt ute ved havet og her er det veldig fint. Dessverre kom vi til en hytte som var dårlig rengjort. Det var smuler og matrester på gulv/bord, og terassen var ubrukelig. Denne var full av spindelvev og måkeskit. Det var også inngangspartiet og vinduene. Ikke særlig innbydende.

Ellers var hytten romslig og fin, men der det på hjemmesiden var lovet Nespressomaskin, stod en gammel kaffetrakter. Det ble løst ved at vi ble tilbydt å hente kaffe i hovedbygningen. Det gikk greit, men måtte forklare meg hver gang.

Det ble kun servert en satt 3-retters middag og det gikk heller ikke an å kjøpe noen annen mat, så hvis ikke man ville ha maten som ble servert må man lage selv. Det er en butikk ikke langt unna så det gikk greit, men igjen, hadde vært fint med et alternativ.

Synes også at frokost burde være inkludert når man betaler kr 2 500,- for en overnatting. Så fin plass, men ikke verdt prisen slik det fremstod nå. Jeg forstår at det bærer litt preg av nyåpning etter Korona, men da bør man kanskje sette ned prisen litt.

2  Takk, ToreJ
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted, nydelig mat, hyggelig betjening , rent og pent, flotte omgivelser , bra service og sengene var kjempe gode. Dette er et sted jeg gjerne kommer tilbake til . Kan anbefales på det sterkeste ❤️

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 63heidiv
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Meget trivlig sted! Utmerket service! Vi hadde tre-retters middag den første kvelden, og den var meget god. Mye for pengene! Den andre dagen spiste vi ute, men hadde en flaske musserende og et utmerket ostefat til kvelds, og var godt fornøyde med det. Anbefaler denne gjestegården dersom man vil overnatte i nærheten av Atlanterhavsveien.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 172magnuse
Anmeldt 9. august 2019

Hustadvika gjestegård har en fantastisk atmosfære med sin plassering "i havgapet". Hele gjestegårområdet er svært velholdt, og det er god hotellstandard på rommet. Gode senger. Hyggelig og imøtekommende betjening. Utsøkt mat i restauranten. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, lenethon
hustadvikagjestegard, General Manager på Hustadvika Gjestegård - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2019

Takk for inspirerende ord. Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 31. juli 2019

Vi var to par som var der og overnattet en natt i forbindelse med feiring av en rund dag. Vi var veldig heldige med været og fikk to rom i hovedhuset. Rommene var store og hadde egen veranda med utsikt mot sjøen. Vi spiste også et flott fiskemåltid til middagen ii restauranten. Frokosten dagen etter var også bra. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Leif Inge J