Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet ved gjestegården i juli og bestilte tre retters middag med vinpakke. Det blev en svært stor skuffelse. Vi fikk servert smakløs, kjedelig mat: tørr fisk (kveite), frityrstekt tørt kamskjell og en veldig kjedelig dessert m ostekake og is som ikke passet sammen. De tre rettene var i tillegg svært lite fristende tilberedt. Det kunne virke som kokken var helt uten interesse for mat og hadde i full fart lagt mat på tallerkenen uten noe som helst øye for estetikk. Det samme når det gjelder kelnere, som var lite hyggelig og ikke interesserte. Det som kunne vært en god matopplevelse, ble det motsatte. I tillegg var det dårlig logistikk ved frokosten og rot ved utsjekk (kelnere hadde ikke kontroll på hva som ble spist/drukket ved middagen selv om alle spiste/drakk det samme (vinpakke) Her må man levere langt bedre. Vi kommer definitivt ikke igjen, kan ikke anbefales!

1  Takk, 51joh
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk overnattingsted på grensa mellom land og hav. Vi er kanskje litt utenom sesong og alle fasiliteter var ikke tilgjengelig. Sol, bortimot vindstille og sommertemperaturer gjorde oktoberhelga strålende. Normalen er vel heller godt med vind og mye lavere temperatur. Veldig god tre-retters middagsmeny og vinpakke.
Ikke langt unna alle 5 stjerner.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, TH362
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Hustadvika Gjestegård et par netter. Beliggenheten er helt topp - flott utsikt, stille og rolig. Det er enkel adkomst både til Atlanterhavsvegen, Bud og andre steder.

Rommet var enkelt, men rent og hyggelig. Veldig gode senger, og et stort pluss for svære "hotellputer". Badet er helt basic - man har det man trenger, men standarden på toalettpapiret bør definitivt heves! Såpestykker er helt klart "ut"!

I det utvendige trapperommet i hotellfløyen kan en vindusvask og generelt renhold heve kvaliteten og inntrykket.

Det var godt tilrettelagt i restauranten med tanke på smittevern i forbindelse med Covid-19 (god avstand mellom bordene, pålegg til frokost som serveres individuelt og så videre), men enkelte ting trekker allikevel ned; alle gjestene må skjære brødet selv og forsyne seg av samme blokk med smør. Dette er jo i normale tider ikke noe problem, men blir litt "rart" så lenge alt er lagt tilrette ellers.

Middagen vi fikk servert ene kvelden smakte veldig godt og vi opplevde servicen generelt som god.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, EliDaisy2020
Anmeldt 31. juli 2020

Bodde på Hustadvika gjestegård en natt i slutten av juli 2020. Spektakulær beliggenhet med Hustadvika og storhavet som nærmeste nabo.

Flott sted for den som liker å bo stille og rolig i pakt med naturen. God sovekvalitet, bodde i dobbeltrom med balkong og flott utsikt. Utsøkt kjøkken og god service med profesjonelle ansatte. Kan trygt anbefales. Her kan en også leie små hytter, jeg bodde i Hotel delen. Kommer gjerne tilbake.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 511Tor
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Ikke en ting å utsette. Vi var oddetall og fikk derfor to rom gjennomgående med stue i midten. Den ferdig satte 3-retters menyen smakte utsøkt. Rommene var rene og sengene magiske å sove i. Nydelig utsikt, spesielt for oss som var så heldige med været. Kort vei til andre flotte turistmål som Atlanterhavsveien og Bud.

Takk, 162hildei