“Nydelig mat”

Restaurant - Hustadvika Gjestegård
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Farstad
Beskrivelse: Velkommmen til nærmeste nabo av storhavet! 40 min. fra Molde - mellom Bud og Atlanterhavsveien. Nyoppussede lokaler - se www.hustadvika.no. Selskapsarrangement: Det perfekte stedet, rimelig overnatting, alle typer arrangement Kurs/konferansesenter: Nybygde hotellrom, velvære-senter med sauna og boblebad, aktiviteter Søndagsbuffét: Dagåpen kafé og restaurant i sommersesongen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Utsøkt 3-retters fastsatt meny. Komplementerende viner til maten. Rask servering og hyggelige ansatte. Koselig lokale og fantastisk utsikt.

Takk, 162hildei

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en 3-retters og fikk anbefalt god drikke til. Brusen var utgått for 8. mnd siden, men ellers var alt bra! God kunnskap om allergier, kommer gjerne tilbake! Blide flinke servitører både til middag og frokost! Fin gjeng :-)

2  Takk, Frkreiseglad
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en tre-retters til middag den dagen vi kom. Den besto av røkt laks med mango salsa og snøfrisk til forrett, breiflabb til hovedrett og en passende dessert. Vi tok en flaske med husets rødvin som drikke, og alt i alt var vi meget godt fornøyd med opplevelsen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 172magnuse
Anmeldt 18. august 2019

Besøkte stedet for å feire en rund dag sammen med venner. Vi var heldige med været og hadde en fin overnatting. Vi bodde på hotellrommet. Frokosten var helt ok og middagen dagen før var helt deilig. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Leif Inge J
Anmeldt 11. august 2019

Menyen bestod av to forretter, fire hovedretter (inkl. dagens) og to desserter. Store deler av menyen er kortreist fisk. Vi prøvde kveite (dagens), klippfisk og breiflabb. Alt var helt utrolig. Store porsjoner. Ikke noe å utsette. Prisnivået er middels (til høyt), men det er mulighet for å spare inn litt hvis du kjøper meny med valgfri forrett, hovedrett og dessert til 550,-.

Det eneste vi stusset over var at det ikke var meny rettet mot barn, men her fikk de barna som ønsket det, halv voksenporsjon. En god løsning!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jan Moi S

Reisende som så på Restaurant - Hustadvika Gjestegård, så også på

Har du vært i Restaurant - Hustadvika Gjestegård? Del dine erfaringer!