“Sen.r.g.”
Anmeldelse av Restaurant Skipperstua

Restaurant Skipperstua
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Farstad
Beskrivelse: Her ute ved kysten, midt i et av verdens største matfat, har vi god tilgang til fisk og skalldyr av ypperste kvalitet. Responsen er svært god. Sjømat er populært. Her hos oss får du både tradisjonelle retter, og nye retter med nye smaker. Kokkenes fantasi og lekelyst er godt utviklet.
Anmeldt 8. september 2021

Hjertevarm betjening, rent, ryddig og godt rom og bo på med historiske bilder fra hvordan livet ble levd på Hustadvika. Godt kjøkken og meget god service i restauranten. Jeg skal tilbake hit!

Dato for besøk: september 2021
Takk, RandiR124

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten og ble veldig skuffet. Treretters middag smakte ikke godt og var svært lite delikat tilberedt. Viner passet ikke til mat. Kelnere var lite imøtekommende. Dette kan ikke anbefales!

Takk, 51joh
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Utsøkt 3-retters fastsatt meny. Komplementerende viner til maten. Rask servering og hyggelige ansatte. Koselig lokale og fantastisk utsikt.

Takk, 162hildei
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en 3-retters og fikk anbefalt god drikke til. Brusen var utgått for 8. mnd siden, men ellers var alt bra! God kunnskap om allergier, kommer gjerne tilbake! Blide flinke servitører både til middag og frokost! Fin gjeng :-)

2  Takk, Frkreiseglad
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en tre-retters til middag den dagen vi kom. Den besto av røkt laks med mango salsa og snøfrisk til forrett, breiflabb til hovedrett og en passende dessert. Vi tok en flaske med husets rødvin som drikke, og alt i alt var vi meget godt fornøyd med opplevelsen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 172magnuse

Reisende som så på Restaurant Skipperstua, så også på

Har du vært i Restaurant Skipperstua? Del dine erfaringer!