Havørn Safari Må oppleves!!!!

Vi fikk se mange Havørner på vår Havørnsafari. Turen var fantastisk, og det mye takket være en... les mer

Anmeldt 22. april 2022
671ainab
Bø I Telemark, Norge
Havørnsafari, en populær aktivitet på våre fotokurs på Smøla.

Grandefoto AS arrangerer fotokurs på Smøla. Som en del av kurset tilbyr vi for de som ønsker det... les mer

Anmeldt 31. januar 2022
toneh442
Mysen, Norge

Anmeldt 5. august 2021

Fantastisk flott opplegg :-)
Vi var ute for å fotografere og guiden hadde full kontroll på hvordan han skulle navigere båten for å legge til rette for at vi skulle få de beste forholdene for fotografering.
Er meget fornøyd og kommer garantert tilbake :-)

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, repstads
Anmeldt 21. juli 2021

Kjempehyggelig, proff og kunnskapsrik guide. Vi fikk sett flere ørner, nydelig natur og totalt sett en god opplevelse. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, andreasbE6793HY
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En veldig bra havørnopplevelse. Turleder var kunnskapsrik og ga oss flere flotte oplevelser med ørnene. M.a.o. - full klaff!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, annemettesjo
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 20 som valgte skjærgårdssafari som del av en bursdagsfeiring. Kystlandskapet viste seg fra sin aller beste side med både sol og regn. Mange satt på dekk under turen til bl.a Skalmen fyr, Brattværet og Ringsøya. Skipperen tok oss gjennom den gamle dampleia og mannskapet ga oss flott guiding underveis. En flott tur som vi varmt anbefaler.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, torek528
Anmeldt 4. september 2020

Den dagen vi skulle ut, var det svært usikre værutsikter. Når vi skulle dra ut bøttet regnet ned. Avgangen ble utsatt 50 minutter.. og da ble det en perfekt tur.
Vi kom nært innpå ørnene og fikk mange blinkskudd.
Kommer bok til å gjenta turen neste år... finne annet tidspunkt på året. Artig å se forskjellig lys. Både sønn, datter og svigersønn var med på turen. Alle hadde en kjempefin tur. Husk varme klær:-)

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 508odd_
Smolanaturopplevelse, Manager på Smøla Naturopplevelser, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!