Havørn Safari Må oppleves!!!!

Vi fikk se mange Havørner på vår Havørnsafari. Turen var fantastisk, og det mye takket være en... les mer

Anmeldt 22. april 2022
671ainab
Bø I Telemark, Norge
Havørnsafari, en populær aktivitet på våre fotokurs på Smøla.

Grandefoto AS arrangerer fotokurs på Smøla. Som en del av kurset tilbyr vi for de som ønsker det... les mer

Anmeldt 31. januar 2022
toneh442
Mysen, Norge

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur med en utrolig engasjert og kunnskapsrik guide! Tusen takk til Johannes for en flott opplevelse!

Takk, Pioneer67884294404
Anmeldt 5. august 2021

Vil virkelig anbefale å være med på havørnsafari. Kunnsapsrik og flink guide, som tilrettela for oss som liker å fotografere. Flott opplevelse som anbefales for alle, med eller uten kamera.

Takk, kmarntzen
Anmeldt 5. august 2021

Fantastisk flott opplegg :-)
Vi var ute for å fotografere og guiden hadde full kontroll på hvordan han skulle navigere båten for å legge til rette for at vi skulle få de beste forholdene for fotografering.
Er meget fornøyd og kommer garantert tilbake :-)

Takk, repstads
Anmeldt 21. juli 2021

Kjempehyggelig, proff og kunnskapsrik guide. Vi fikk sett flere ørner, nydelig natur og totalt sett en god opplevelse. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, andreasbE6793HY
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En veldig bra havørnopplevelse. Turleder var kunnskapsrik og ga oss flere flotte oplevelser med ørnene. M.a.o. - full klaff!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, annemettesjo