Fantastisk opplevelse

En flott naturopplevelse med en super guide. Anbefales på det sterkeste. Masse havørn og flott... les mer

Anmeldt 4 dager siden
benteinars2022
Oslo, Norge
Havørn Safari Må oppleves!!!!

Vi fikk se mange Havørner på vår Havørnsafari. Turen var fantastisk, og det mye takket være en... les mer

Anmeldt 22. april 2022
671ainab
Bø I Telemark, Norge

Anmeldt 15. august 2021

Super havørnsafari! Retter en takk til Johannes som var vår engasjerte guide. En kunnskapsrik mann, som la tilrette at vi skulle få de havørnbildene vi ønsket å ta. Smøla naturopplevelser anbefales til alle fotointeresserte og alle som ønsker en fin naturopplevelse! Full skår 10/10.

Takk, 199mayj
Anmeldt 13. august 2021

Havørn-fotosafari over tre økter, to ganger alene med guide, en gang med ytterligere en fotograf med på båten.

Glitrende guiding og tilrettelegging for stupende havørnfotografering. Guiden (Johannes) hadde svært god kjennskap til de lokale havørnindividene, deres revir og personlighet (hvem hekker i år og trenger mer mat, hvem kommer nærme båten, hvem er sky og trenger mer avstand). Guiden kunne også i stor grad forutsi hvilken retning ørnene ville komme ned for å ta fisken han kastet ut til dem. Jeg fotograderte liggende fra en nedfellbar lem på siden av båten for å få lavt perspektiv, Johannes styrte båten mesterlig og gav informasjon underveis slik at jeg til en hver tid hadde all informasjon jeg trengte for å lykkes med fotograferingen.

Han var forøvrig svært tilgjengelig gjennom hele mitt opphold, fungerte nærmest som en slags reiseleder, og var svært tilgjengelig for endringer av tidspunkter / ekstra turer for å optimalisere værforhold. Vi var på tur alt fra klokken 04:30 om morgenen til 22:00 om kvelden.

En av mine aller beste villmarksfoto-opplevelser i min "karriere" som hobbyfotograf. Smøla naturopplevelser anbefales varmt til andre fotointerreserte. Timesprisen for tur alene med guide i båt anser jeg svært konkurransedyktig (900 kroner/time).

Takk, MartinJ1950
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur med en utrolig engasjert og kunnskapsrik guide! Tusen takk til Johannes for en flott opplevelse!

Takk, Pioneer67884294404
Anmeldt 5. august 2021

Vil virkelig anbefale å være med på havørnsafari. Kunnsapsrik og flink guide, som tilrettela for oss som liker å fotografere. Flott opplevelse som anbefales for alle, med eller uten kamera.

Takk, kmarntzen
Anmeldt 5. august 2021

Fantastisk flott opplegg :-)
Vi var ute for å fotografere og guiden hadde full kontroll på hvordan han skulle navigere båten for å legge til rette for at vi skulle få de beste forholdene for fotografering.
Er meget fornøyd og kommer garantert tilbake :-)

Takk, repstads