“Kaffe”
Anmeldelse av Liebhaber Kaffebar

Liebhaber Kaffebar
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Smøla
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Spennende cafebar i idylliske Veiholmen. God kaffe og nylagde kaker. Utstilling av kunst og hjemmelagede produkter. Koselig

Takk, Grete V

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

God kaffe og god is, men alle fikk drikken til forskjellige tider og americanoen måtte vi vente en halvtime på. Alle som kom etter oss opplevde det samme og ingen fikk i rekkefølge av hva de hadde bestilt. Ikke bra.

Takk, Juliehaa
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dette er for dårlig! Vi var en gjeng på 6 som ventet og ventet og ventet.. måtte inn etter en halv time og minne betjeningen på at vi fortsatt manglet to kaffe. Blir termos neste gang..

Takk, Arild H
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Hadde lyst på kaffe å det eneste som var åpent var Liebhaber. Trangt inne, men så hyggelig. God gjærbakst å kaffe. Stor uteplass. Anbefaler .

Takk, Elisabeth H
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Tok en enkel frokost/lunsj på Liebhaber Kaffebar.
Ble servert av to hyggelige jenter.
En fin start på dagen.

Takk, Jon Andre H

Reisende som så på Liebhaber Kaffebar, så også på

Møre og Romsdal, Vestlandet

Har du vært i Liebhaber Kaffebar? Del dine erfaringer!