Priceline
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 2. februar 2021

Vi bodde i Vandrehjemdelen her var det husrom og hjerterom - Kjøkken hvor vi kunne lage vår egen mat. Det er en nedlagt skole som er gjort om til hotell, vandrehjem og pilegrimsherberge, Fine turer å gå i område, mange historiske steder å se.

Romtips: Alle rom er hyggelige men det mot den gamle skolegården er stille.
Takk, lapprosa
Anmeldt 21. juli 2020

Her får man et anderledes hotell, da deler av bygningsmassen også er vandrerhjem, vi ble møtt av et utrolig koselig innehaver, som viste oss fasiliteter som dart bordtennisbord, biljard og masse annet. Uteplass med saccosekker og gratis ved nede ved strandkanten var også inngikk i tilbudet.
Rommene var oppbygd med stor fantasi av gjenbruk, men superflotte og funksjonelle.
Frokosten normal enkel med "vanlig" utvalg. så her blir alle mette.
Det er å anbefale et opphold på ECO om man skal huske et ferieminne noen år frem i tid. helt uten tvil.

Takk, frankk909