Fantastiske opplevelser i skjærgården!

Anmeldt 15. mai 2021
aleksanderdye
Nydelig kajakktur

Anmeldt 2. august 2019
Margit B

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk tur med Kajakkene vi leide av Smøla Kajakk. Vi hadde avtalt med dem på e-post og ble møtt utenfor av Kristine som gjorde oss trygge på kajakkene og gav gode tips til hvor vi skulle padle. Vi hadde en fantastisk tur og da vi kom tilbake ble vi møtt av Kristine og Anders og ble servert kaffe og rabarbrapai i kafeen! Utrolig digg og for en koselig stemning det var der! Anbefaler virkelig å leie kajakk her og uansett ta turen innom kafeen!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, aleksanderdye
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Hadde en veldig fin kajakktur rundt om Veiholmen! Trygt, vakkert og morsomt. Guide er erfaren og kan mye om både området og kajakker, og du lærer derfor både om naturen, historia og padleteknikker

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Margit B
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

En veldig opplevelsesrik tur mellom holmer og skjær rundt Veiholmen på Smøla. Erfarne turledere som skaper en trygg atmosfære for de uerfarne. Anbefales for både ungdommer og voksne.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Gunn Helen W
Andershermstad, Daglig leder på Smøla Kajakk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

En av de fineste naturopplevelsene jeg har hatt. Turen var rolig og vi fikk god tid til å sette peis på de nydelige omgivelsene

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Marit V
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Strålende sted som ligger lunt ved Steinsund Personalet girvsuper service. Et enkelt med ryddig sted. Gode kajakker og fint utstyr. Fantastiske steder å padle mellom hundrevis av holmer og skjær. Anbefaler en tur til Veiholmen og fyret.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, 1geirm