Agoda.comUSD 282
Etrip
StayForLong
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi avsluttet vår øyhopping på denne øya/hotellet. Vi var der i 3 netter. Super bungalow! Vi bodde på andre rekke, rom 221. Rent og pent. Nydelig pyntet og en fruktkurv ved ankomst. Påfyll av vannflasker hver dag. På kvelden kom de å hengte opp myggnetting over senga. Myggservietter på rommet. Så fint og iorden på hele anlegget! Vennlig og imøtekommende personale. Vi spiste alle måltider der, god mat! Prøv isthe med lemon!. Var på 2 utflukter, emerald cave og til Koh Kradan. Emerald cave er et must! Helt uttrolig vakkert! Ellers så var det en nydelig strand rundt anlegget, og bra med solstoler/parasoller. Spaet må også prøves. Skjønner ikke at dette hotellet har bare 3 stjerner, da der fortjener mer! Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: januar 2018
2  Takk, NinaMeMe
Sivalai, ผู้จัดการ på Koh Mook Sivalai Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2018

Every comments we will be noted to improve our services.
Hope to welcome you again in the near future, please email: contact@komooksivalai.com

Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Det kan umulig være mage slike plasser på jorda. Dette kan trygt anbefales. Fantastiske strender, og med en liten båt tur kan du svømme med Nemo og andre fisker med fantastiske farger, samtidig som apekattene leker i trærne over deg på stranda ut mot Emarald ? Cave.
Dette må bare oppleves, vanskelig å beskrive.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, OddAmundR
Sivalai, Manager på Koh Mook Sivalai Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2017

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Var på sivalai i 2 døgn og det var helt supert. Store rom og gode senger. Hadde beach front bungalow og det var fantastisk. Veldig god mat på restauranten også,samt god frokost. Prøvde thai massasje på spa'et og det var himmelsk. Veldig hyggelige folk som jobbet på resorten. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 314meretel
Sivalai, Manager på Koh Mook Sivalai Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Anmeldt 19. august 2015 via mobile enheter

Vi hadde et herlig opphold på denne resorten. Koselig betjening, god service og god mat. Har du mulighet, så kost på deg en beach front villa. Å våkne til den utsikten - det er så verdt det!! Joda, det er litt bråk om morgenen når longtailbåtene skal ut og fiske, men dette er jo en fiskelandsby, og så kommer man seg opp om morgenen, for her stenger det tidlig i lavsesong. Vi elsket dette stedet, og kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Anita D
S0mchai, Manager på Koh Mook Sivalai Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2015

Anmeldt 27. februar 2015 via mobile enheter

Dette er vårt 2 besøk på 2 år. Første gang 3 netter, nå 5 netter med barn på 9 mnd og 8 år. Herlig paradis med gode mennesker. Nydelig bungalow, spander på deg total beach front. Nytt spa i lekker dekor. Stille og rolig. Savner ingen ting utenom mulighet for ekstra soverom. Village med enkle lokale resturanter rett ved. Skal tilbake garantert.

Dato for oppholdet: februar 2015
2  Takk, Anne_Lene_Skotterud
sivalai, Manager på Koh Mook Sivalai Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2015