“Helt ok”

Trygdekassen Atelier og Kafe
Vurdert som nr. 4 av 4 Restauranter i Sørvågen
Beskrivelse: Kafe som serverer fiskeburger, brød , hvitløksdressing, omelett , toast og varm sjokolade og kaker. Alt er hjemmelaget. Galleriet presenterer bilder i akryl på lerret malt av May-Lise Skoglund. Medlem av NFUK (Norsk forening for uavhengige kunstnere )
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Var her med familien og kjøpte tre sorter kake og kaffe. Kaldt vær, så vi trakk inn. Litt stusselig, men helt ok. Kanelbollen var litt tørr og verdens beste var frosset (?). Sjokoladekaka tror jeg var god. Helt ok plass for en kaffe.

2  Takk, IdaKristin88

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig fiskeburger med egenfisket fisk og hjemmebakt brød. Utsøkte hjemmebakte kaker og varm sjokolade med ekte sjokolade. Veldig rimelige priser og hyggelig betjening. Må oppleves!

Takk, SusanneWF
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Kom tilfeldigvis over Trygdekassen i Sørvågen på jakt etter et lunch-sted som holdt åpent i midtuka tidlig i juni.
Her var det hjemmelagd mat av ypperste kvalitet og super service. Vi spiste toast med hjemmelagd brød, som var særdeles godt,
men angrer litt på at vi ikke prøvde May-Lises fiskeburgere.
Avsluttet med hjemmebakt Suksess-terte og kaffe.
Et fantastisk hyggelig og velsmakende måltid . Anbefales !!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Ole Andreas B
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Topp service!! Sikkert byens beste fiskeburger. Alt var stengt og her åpnet de og vi fikk deilig middag. I solen på terassen !

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 117helenab
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig lite sted med hjemmebakt mat. Vaflene og eplekaka bør avgjort prøves. En nytelse for ganen.

Dato for besøk: mai 2018
5  Takk, Arvid28

Reisende som så på Trygdekassen Atelier og Kafe, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Reine, Moskenes kommune

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Trygdekassen Atelier og Kafe? Del dine erfaringer!