Fantastisk opplevelse og fisketur.

En fantastisk opplevelse. Var utrolig heldig med været. Var veldig heldig og fikk se spekkhoggere... les mer

Anmeldt 10. juli 2023
Kjartan S
Fantastisk fiskeettermiddag med Erling (kapteinen) og båten Valtin jr!

Vi hadde en fantastisk fisketur med Erling (kapteinen) og Valtin jr. (båten)! Overskyet, litt regn... les mer

Anmeldt 3. august 2021
Y4525GWjans

Anmeldt 8. juli 2020

Vi hadde en superfin tur ute med Valtin jr hvor vi fikk masse fisk og god oppfølging hele veien. Bra utstyr og ferdig filetert fisk var helt topp! Anbefales på det sterkeste 😄

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 14henningh
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

😊👍

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Hadde en super fisketur! Fikk mer enn nok fisk til 6pers. Var ute i båt i nesten fire timer, det gikk kjempe fort. En flott dag. Takk til Erling:)

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 982kjerstih
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

😊👍

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Hadde en super tur ut på havet. Moro å få mange sei på kroken og gode fisketips fra en som kan yrket sitt. Fikk også med oss oppskrift som ble til et himmelsk måltid!

Takk, Therese G

😁👍

Anmeldt 20. juli 2019

Vi hadde en fantastisk tur på havet vi fikk masse storsei som ble til et magisk måltid.
Vi kommer tilbake i Mars å blir med på Lofotfiske
Anbefaler på det sterkeste å ta turen på havet med Valtin jr

Takk, ArildB83
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2019

Ses i mars👍😊

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk båt og flott skipper med teft for de gode fiskeplassene. Hadde ettermiddags fiske med god fangst og påfølgende fantastisk middag.

Takk, Hfpa

👍