Fantastisk fiskeettermiddag med Erling (kapteinen) og båten Valtin jr!

Vi hadde en fantastisk fisketur med Erling (kapteinen) og Valtin jr. (båten)! Overskyet, litt regn... les mer

Anmeldt 3. august 2021
Y4525GWjans
Fisketur

Fisketuren på Valtin med Erling var en kjempe opplevelse. Erling er en super guide. Vi var 7... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
Traveler785302
Oslo, Norge

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur med en veldig dyktig og hyggelig kaptein! Her får du være med en båt som brukes til skreifiske vinterstid. Vi ble tatt godt imot, alt av utstyr var på plass og kapteinen håndterte alt av fisk så en bare kan få ut snøret etter en ny fisk. Det ble godt med sei og torsk og ikke minst fikk vi ferdige fileter med til middagen. Anbefales!! :)

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Trulss123
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Anmeldt 8. juli 2020

Vi hadde en superfin tur ute med Valtin jr hvor vi fikk masse fisk og god oppfølging hele veien. Bra utstyr og ferdig filetert fisk var helt topp! Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 14henningh
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Hadde en super fisketur! Fikk mer enn nok fisk til 6pers. Var ute i båt i nesten fire timer, det gikk kjempe fort. En flott dag. Takk til Erling:)

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 982kjerstih
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Hadde en super tur ut på havet. Moro å få mange sei på kroken og gode fisketips fra en som kan yrket sitt. Fikk også med oss oppskrift som ble til et himmelsk måltid!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Therese G

Anmeldt 20. juli 2019

Vi hadde en fantastisk tur på havet vi fikk masse storsei som ble til et magisk måltid.
Vi kommer tilbake i Mars å blir med på Lofotfiske
Anbefaler på det sterkeste å ta turen på havet med Valtin jr

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, ArildB83
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2019

Ses i mars