En ekte og fin fisketur med en fin sjark

En fantastisk opplevelse. Anbefales alle. En veldig hyggelig skipper. Det ble mange fine fisker... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Tourist49205244208
Gran, Norge
10/10

Fantastisk tur på Valtin! Erling har alle de beste fiskeplassene klar, så det ble fisk på hele... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
Aashildengesmo
Trondheim, Norge

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Alle fikk flere, store fisk. Erling er en superhyggelig fisker med masse erfaring og historisk kunnskap om Lofoten. Han sløyet også fisken slik at vi kunne få den med oss hjem. I tillegg veldig fleksibel og hjelpsom med booking.

Takk, MargaretV269
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur med Erling på sjøen. En god opplevelse fra vi ringte og booka tur, til vi stod igjen på brygga med ferdig filetert fisk i hånda! Takk for turen, dette var gøy! ☺️

Takk, 975kristinem
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur med en veldig dyktig og hyggelig kaptein! Her får du være med en båt som brukes til skreifiske vinterstid. Vi ble tatt godt imot, alt av utstyr var på plass og kapteinen håndterte alt av fisk så en bare kan få ut snøret etter en ny fisk. Det ble godt med sei og torsk og ikke minst fikk vi ferdige fileter med til middagen. Anbefales!! :)

1  Takk, Trulss123
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Anmeldt 8. juli 2020

Vi hadde en superfin tur ute med Valtin jr hvor vi fikk masse fisk og god oppfølging hele veien. Bra utstyr og ferdig filetert fisk var helt topp! Anbefales på det sterkeste

Takk, 14henningh
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Hadde en super fisketur! Fikk mer enn nok fisk til 6pers. Var ute i båt i nesten fire timer, det gikk kjempe fort. En flott dag. Takk til Erling:)

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 982kjerstih
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019