10/10

Fantastisk tur på Valtin! Erling har alle de beste fiskeplassene klar, så det ble fisk på hele... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
Aashildengesmo
Trondheim, Norge
Super opplevelse på 14 års dagen min

Anmeldt 25. juli 2020
Fredrikroaldstad

Anmeldt 25. juli 2020

Favoritt delen min var da jeg fikk fisk. Og når den svære torsken beit på kroken. Båten var bra og guiden var erfaren og god

Takk, Fredrikroaldstad
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Alle fikk flere, store fisk. Erling er en superhyggelig fisker med masse erfaring og historisk kunnskap om Lofoten. Han sløyet også fisken slik at vi kunne få den med oss hjem. I tillegg veldig fleksibel og hjelpsom med booking.

Takk, MargaretV269
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur med Erling på sjøen. En god opplevelse fra vi ringte og booka tur, til vi stod igjen på brygga med ferdig filetert fisk i hånda! Takk for turen, dette var gøy! ☺️

Takk, 975kristinem
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur med en veldig dyktig og hyggelig kaptein! Her får du være med en båt som brukes til skreifiske vinterstid. Vi ble tatt godt imot, alt av utstyr var på plass og kapteinen håndterte alt av fisk så en bare kan få ut snøret etter en ny fisk. Det ble godt med sei og torsk og ikke minst fikk vi ferdige fileter med til middagen. Anbefales!! :)

1  Takk, Trulss123
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Anmeldt 8. juli 2020

Vi hadde en superfin tur ute med Valtin jr hvor vi fikk masse fisk og god oppfølging hele veien. Bra utstyr og ferdig filetert fisk var helt topp! Anbefales på det sterkeste

Takk, 14henningh
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020