Fisketur

Anmeldt 31. juli 2021
Traveler785302
Oslo, Norge
En ekte og fin fisketur med en fin sjark

Anmeldt 23. juli 2021
Tourist49205244208
Gran, Norge

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fisketuren på Valtin med Erling var en kjempe opplevelse. Erling er en super guide. Vi var 7 personer som alle fikk fisk - 16 fisk til sammen. Turen anbefales på det sterkeste! Ett høydepunkt på turen vår til Lofoten

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Traveler785302
emomart, Owner på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Anbefales alle. En veldig hyggelig skipper. Det ble mange fine fisker. Det dårlige været ble glemt.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Tourist49205244208
emomart, Owner på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Anmeldt 31. juli 2020

Fantastisk tur på Valtin! Erling har alle de beste fiskeplassene klar, så det ble fisk på hele gjengen, meget fornøyd!

Takk, Aashildengesmo
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et must om du er i Lofoten! Vi var 4 stk som var så heldige å få båten for oss selv. Skipper Erling vet om de beste stedene å fiske, og det ga gode resultater. Vi fikk med oss masse filé av sei med hjem til middag!

Takk, annikenfl
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Anmeldt 25. juli 2020

Favoritt delen min var da jeg fikk fisk. Og når den svære torsken beit på kroken. Båten var bra og guiden var erfaren og god

Takk, Fredrikroaldstad
emomart, Eier på Valtin Turistfiske.tlf:+4791583605, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020