“Flott service, flotte lokaler, flott mat”
Anmeldelse av Havet Restaurant & Bar

Havet Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Sørvågen
Beskrivelse: Havet Resturant & Bar ligger på vakre Sørvågen i Lofoten. Restauranter er i tilknytning til Lofoten Rorbuhotell. Her får du nydelig lokal mat laget av kortreiste og ferske råvarer. Vertskapet Mariann og Stein har fokus på kvalitet i alle ledd og setter sin ære i at du som gjest skal få en god opplevelse.
Anmeldt 31. juli 2020

Vi spiste focaccia, burger, indrefilet storfe og tørrfisk, utrolig godt! Gode drinker og veldig bra service! Anbefales på det varmeste.

Takk, 906meretef
892mariannb, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Tusen takk!
Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde booket bord og bestilte ulike retter (fisk, kjøtt og hval), og alle ble positivt overrasket. Flott og stilig lokale med fin utsikt. God service. Anbefaler alle norsk donut til dessert. Deres Irish coffee var også kjempegod. Alt i alt en god opplevelse.

1  Takk, gollerassi
Climber15678766909, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding.
Velkommen tilbake og fortsatt god sommer.

Anmeldt 24. juli 2020

Vi spiste en nydelig forrett, og grillet Tørrfisk til hovedrett. Ungene spiste Hvalbiff og Fish & chips. Passelige porsjoner og lite ventetid. Anbefales.

Takk, Irina F
892mariannb, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Takk for god tilbakemelding.
Fortsatt god sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 23. juli 2020

Bestilte ferske reker med focaccia og aioli. Focaccian og aiolien var kjempegodt, men rekene var bittesmå, vasne og lå i i en lake av vann fra rekene. Smakløse og kan umulig ha vært ferske. De andre hovedrettene rundt bordet var forøvrig litt små. Kjempegod dessert!

Takk, Synnehh
892mariannb, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at rekene ikke hadde høy nok kvalitet.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten to dager på rad.
Det ble to fantastiske opplevelser.
Vi fikk prøvd tørrfisken den første dagen med kamskjell som forrett.
For en smaks opplevelse det ble.
Dette er noe av det beste jeg har smakt.
Dag to fikk jeg servert indrefilet og blåskjell.
Dette kunne de.
En ny smaksopplevelse av det sjeldne.
Besøket ble toppet av en meget flink betjening som gjorde alt for at vi skulle ha det bra.
Må også få skryte av atmosfæren i Restauranten.
Meget flotte og tidsriktige lokaler.
Alt i alt meget høy klasse på alt.
Vi kommer igjen.

Takk, 952britha

Fantastisk, Takk!!
Velkommen tilbake.

Reisende som så på Havet Restaurant & Bar, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Havet Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!